Magazinblog a konyhabútorok világáról és a konyhatervezésről

Szíven ütött No. 25.

2017. március 18. Klein Kinga

A blogger személyes ízlésére támaszkodó szubjektív miniposzt-sorozat.

Ezt a konyhát egy olyan honlapon találtam, ahol filmekhez ajánlanak különböző helyszíneket. Furcsa hangulatú, néha rendetlen, "ottfelejtett" belső és külső tereket találhatunk itt, ha értitek, mire gondolok. Arra várnak ezek a helyek, hogy valaki fölfedezze és berendezze őket.

konyhasziget_loft_konyha_2.jpg

Mindig is imádtam ilyen honlapokon nézelődni, szeretem ezt a még-és-már hangulatot, ez az épület pedig különösen izgalmas számomra valamiért. Erősen érezhető a genius loci, a hely szelleme, amihez különös pluszt adnak az itt hagyott tárgyak, bútorok. Inspirációt adhat ez egy jópofa loft konyha-étkező-nappali teréhez. Tetszik a téglafal és a rozsdamentes acél kontrasztja és szeretem a székek, lámpák sokféleségét. Jó példa ez arra, hogy nem kell mindig mindennek stimmelnie színben és harmóniában az utolsó szögig, úgy is lehet karakteres hangulata a helynek, ahol lakunk. Egy kis lazaság, fésületlenség személyesebbé tehet minden otthont.

konyhasziget_loft_konyha_4.jpg

konyhasziget_loft_konyha_5.jpg

konyhasziget_loft_konyha_6.jpg

konyhasziget_loft_konyha.jpg

konyhasziget_loft_konyha_7.jpg

konyhasziget_loft_konyha_8.jpg

konyhasziget_loft_konyha_9.jpg

konyhasziget_loft_konyha_3.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhabutortrend.blog.hu/api/trackback/id/tr9912348313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2017.03.19. 21:09:33

Klassz, de az a bugyiját lehúzó nő nekem nem igazán illik egy konyhába. Azt hiszem az ütött-kopott öltözőszekrény sort sem tenném ennyire látványos helyre. A többi nagyon tetszik! :o)

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2017.03.21. 12:53:18

Igen, ez azért van, mert nem egy "kész", berendezett helyiségről van szó, inkább valami hangulatos raktárféle. Ha neked rendeznénk be, kiraknánk a nőcit a konyhából, jó? Egyébként örülök, hogy tetszik, engem tényleg nagyon inspirálnak az ilyen helyek.

Attilajukkaja 2017.03.21. 19:06:19

@Klein Kinga:
"kiraknánk a nőcit a konyhából, jó?"
OK. Benne vagyok! :o)

Attilajukkaja 2017.03.22. 01:28:07

@Klein Kinga:
Amúgy a bugyilehúzós nővel nincs semmi gondom, ... csak ne a konyhámban tegye. Na jó, volt idő, amikor ezt is nagyon szexisnek tartottam, de ma már fontosabbak számomra a higiéniás szempontok. :o)
Amikor azt mondtam, hogy tetszik az egész elrendezés, akkor nem arra gondoltam, hogy ez csak "valami hangulatos raktárféle". Egyáltalán nem! Én elfogadnám egy konyhának, egy kifőzdének, egy bisztrónak úgy, ahogy van, ... egy-két dolgot elhagynék, amúgy meg jöhet úgy, ahogy van.

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2017.03.22. 03:07:45

@Attilajukkaja: Szuper! Az utolsó mondattal teljesen egyetértek.

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2017.03.22. 03:14:41

@Attilajukkaja: Egyébként itt az épület többi része, nekem nagyon bejön, hátha neked is tetszik.
szobakilatassal.blogspot.hu/2017/03/nagyon.html?m=1

Attilajukkaja 2017.03.22. 13:03:03

@Klein Kinga:
Megnéztem a képeket és bármikor beköltöznék egy ilyen helyre. A hozzá írt szöveged is tetszik. :o)
Köszönöm!

Kommentek

süti beállítások módosítása