Magazinblog a konyhabútorok világáról és a konyhatervezésről

Egy újabb sikeres év elé

2016. január 03. Klein Kinga

Búék kedves Olvasóim! 

Eltelt az első teljes év a blog történetében. Nem untatnálak titeket számokkal, nekem is inkább az a fontos, hogy nektek mi tetszett a legjobban. A célom, hogy ez egy szakmailag hiteles, ugyanakkor népszerű és szórakoztató blog legyen, ezért most a statisztikából csak a bejegyzések TOP listáját osztom meg veletek, aztán beszéljünk a tervekről az új évre.

kilim-in-minimalist-kitchen.jpg

2015-ben az első három legnézettebb cikk a következő volt: 

1. Inspiráció: 43 modern konyha

2. Színek a konyhában - bézs

3. Top 20 bár a világon - első rész

Említést érdemel még a 4. helyezett:

20 lélegzetelállító konyha 

 

Terveim között szerepel mindenek előtt egy elmaradásom, a Top 20 bár a világon második részének megírása, tekintve, hogy az első háromban is szerepel. Ezen kívül úgy gondolom örömmel olvasnátok még több olyan írást, melyek az eddigi top témákról, gyakori szakmai kérdésekről vagy egyszerűen csak szép konyhákról szólnak. Folytatom a kedvelt Színek a konyhában sorozatot és keresek új ötleteket, melyek egy sorozatot meg tudnak tölteni, egy ilyen már a megvalósítás küszöbén áll, amely riportokból fog állni! Biztosan szeretni fogjátok!

Nagy tervem, hogy idén növelem a saját tartalmat, vagyis az én általam fotózott és szerkesztett bejegyzések számát, hogy pontosan milyen témában, az maradjon még titok. 

Ezeken kívül igyekszem még több hírt közzétenni a nemzetközi trendekről, külföldi cégekről is.

Nektek melyik írás volt a kedvencetek tavaly? Milyen téma érdekelne még, esetleg milyen kritikát fogalmaznátok meg a bloggal kapcsolatban? Van-e olyan kérdés, amire szeretnétek választ kapni? Írjatok bátran! 

A konyha szent, a vélemény szabad :)

Köszönöm, hogy olvastok, lájkoltok, kommenteltek! Tegyétek ezt idén idén is!

Sikeres és harmonikus új évet kívánok minden olvasómnak!

szep_konyhak_konyhasziget.jpg

szep_konyhak_konyhasziget_3.jpg

szep_konyhak_konyhasziget_4.jpg

szep_konyhak_konyhasziget_5.jpg

szep_konyhak_konyhasziget_2.jpg

Képek forrása: pinterest

A bejegyzés trackback címe:

https://konyhabutortrend.blog.hu/api/trackback/id/tr778228746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holdgyöngy 2016.01.03. 17:33:54

Először is gratulálok a blogodhoz, jöttem ide ötletekért, meg gyönyörködni is. Másodszor, nekem kicsi konyhához kellett ötlet. Sokan élünk még most is ott, s az ember próbál a rosszból is kihozni valami jót. Nekem dekorációs gondjaim voltak, végül egy másik blogon találtam megoldást, teljesen véletlenül. Viszont vittem tőled is ötletet, éppen jókor jött a bejegyzésed. Egyszóval a nem is trendi lehetőségekre is érdemes gondolni.

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2016.01.06. 12:18:09

@Holdgyöngy: Kedves Holdhölgy, köszönöm a véleményed, igyekszem megfogadni a tanácsod. Dekorációs témában már régebben tervezek egy cikket és hát... a nem annyira trendi lehetőségek, nos ez is napirendre kerül hamarosan. Esetleg érdekelne, hogy mit is értettél ez utóbbi alatt.

Holdgyöngy 2016.01.07. 11:36:02

Pl. mit tehetünk a falra? Gondolkodtam ládákban, mert kicsi és szűk a hely, dekoráltam volna tányérokkal, s kellett hely mikrónak, kenyértartónak stb., mert a konyhapulton örül az ember, ha valamit tud csinálni. Tányérokhoz kerestem megoldást, ezt találtam meg véletlenül, rá is csodálkoztam, hogy valakinek fontos volt ezekkel is foglalkozni. Aztán kialakult mit is csinálok, már csak az asztalost várom, hogy egy részével elkészüljön, ahhoz jönne a többi.

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2016.01.07. 20:37:11

@Holdgyöngy: Értem. És a "nem annyira trendi" lehetőség mit jelent: olcsó? Vagy nem hagyományos? Esetleg saját kezűleg készített?

Holdgyöngy 2016.01.07. 21:58:19

Is-is. Én szeretem ami nem tucat pl., de lehet az nem divatos, s ha kinyitunk pl. egy lakáskultúrával foglalkozó lapot nem azt nyomatják végig. Miért kellene mindennek egyformának lenni? Meg úgyis változik.

Klein Kinga · http://szobakilatassal.blogspot.com/ 2016.01.09. 12:20:01

@Holdgyöngy: Értem. Megkérdezhetem még, hogy mi volt az az ötlet, amit a Konyhaszigetről vittél, és miért tetszett?

Kommentek

süti beállítások módosítása